Veelgestelde vragen

Hoe wordt een bestelling verzonden?

Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL. U krijgt van ons een bevestigingsmail met daarin een link om uw pakket te volgen. Brand levert uitsluitend op een straatadres en niet op postbussen. Wie niet thuis is op het moment dat de pakketbezorger voor de deur staat, ontvangt  alle informatie over de locatie van het pakket per mail of in de PostNL-app. Op die manier is PostNL in staat de meest actuele informatie te delen over de status van een pakket, waar en wanneer je wil. Het niet afgeleverde pakket gaat naar een PostNL pickup point, als het pakket niet wordt afgehaald dan gaat het pakket na een week retour afzender. De pakketten worden verstuurd onder de voorwaarden van PostNL en zijn niet extra verzekerd.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte van het pakket. De kosten variëren van € 7,95 tot € 12.95.

Kan ik ook bestellingen laten leveren in het buitenland?

Wij verzenden uitsluitend naar adressen in Nederland.

Welke betaalmiddelen worden geaccepteerd?

In de Brand webshop kunt u gebruik maken van iDEAL.

Wat is de levertijd?

Wij hanteren één verzend-dag per week. Alle bestellingen die voor dinsdag 12:00 uur geplaatst zijn worden de daaropvolgende woensdag verstuurd. Rondom feestdagen kan de verzend-dag afwijken.

Mijn bestelling is vertraagd. Wat moet ik nu doen? 

Als wij uw bestelling verzenden met PostNL krijgt u van ons een bevestigingsmail met daarin de link om uw pakket te volgen. Wanneer u na 7 werkdagen nog geen bevestiging of informatie over je bestelling hebt ontvangen, dan kunt u contact opnemen door te mailen naar [email protected]. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u vriendelijk het bestelnummer en de besteldatum te vermelden.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Uw bestelling kan niet geretourneerd worden, heeft u vragen dan kunnen deze gemaild worden naar [email protected]

Kan ik het artikel omruilen?

Artikelen kunnen niet omgeruild worden.

Het product is beschadigd, kan ik het artikel omruilen?

Bij beschadiging van een geleverd product kunt u de beschadiging doorgeven via de mail naar [email protected] (graag foto/foto’s meesturen van de beschadiging). We nemen deze mail dan zo spoedig mogelijk in behandeling.

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Eénmaal geplaatste bestellingen kunnen helaas niet geannuleerd worden.